تورا.......
من هم زندگی خواهم کرد
...آسمان جواب پرسش هایی است که زمین ز پاسخش می لنگد...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید...

پيوندها
آفتاب مهربانی
آفتاب مهربانی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی بی انتها و آدرس shagha201200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 21246
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

دریافت همین آهنگ
نويسندگان
NIKI

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, :: 10:36 :: نويسنده : NIKI
تو را در همه ی شب های تنهایی مانند مهتاب دیده ام که با من سخن می گویی تو با من راه می روی حرف می زنی می خندی تو با غم هایم اشک می ریزی در تنهایی ام می مانی و با قلب سخاوت گرت آرامم می کنی و من سر مست از حضورت زنده می شوم. تو به زیبایی ستارگانی و به پاکی باد و از همه خورشیدها روشن تر و از همه دریاها بزرگتـــــــــــــــــر تو می آیی هر شب به خواب هایم و پر می کنی زندگی ام را از حضورت و من به بهانه ی بودن تو زنـــــــده مانده ام با من بمان و حرف بزن بمان و بگذار من هم در لحظه لحظه های بودنت جایی داشته باشم بمان و بگذار من هم با قلب رنج دیده ام اندکی عشــــــــــــــــــــــــق را تجربه کنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: